środa, 12 czerwca 2013

Lubicie na słodko?

Kiedy przeczytałam, że Crafty Moly na zlot proponują konkurs na pracę z lizakiem jakoś od razu zapałałam entuzjastycznie do tego pomysłu. Lizak miał być oczywiście prawdziwy :) W mojej głowie roiło się od różnych wizji. Najpierw zrealizowałam pierwszą, która miała być w zamierzeniu lizakiem z odpustu - takim trochę wiejski, świecącym, kolorowym. Pomysł zrealizowałam. Uznałam go jednak za falstart. Efekt jakoś mnie nie zachwycił. Czasami tak bywa.

Nie zadowolona z efektów szukałam w mojej głowie dalszych pomysłów i ... w końcu coś zaskoczyło. Stworzyłam pracę Muffinkową z lizakowym nadzieniem :) w dodatku z bardzo apetycznymi truskawkami :) Na cudnej urody papierach Galerii Papieru - Herbatka dla Dwojga. Palce lizać :) Więc prezentuję oficjalnie Muffinkę malinową z truskawkami :)



I... jakież było moje zdziwienie, gdy mój szał kolorowania promarkerami przerywa dźwięk dzwonka telefonu, zerkam z lekką irytacją kto śmie moją twórczą wenę zakłócać - numer nieznany, odbieram więc i słyszę... że zapraszają mnie po odbiór nagrody!! Moja babeczkowa karteczka nagrodzona! Przecież to niewiarygodne :) Oczy jak pięć złotych, serce jak oszalałe bije... ach te emocje! Naprawdę się nie spodziewałam! Więc pochwalę się i nagrodą :)
Papierki (i nie ważne że dokładnie tą kolekcję zamówiłam z odbiorem na zlocie, ale ta jest lepsza, fajniejsza, bo wygrana ;)) super stempelki, tekturki, piórka, wstążka, kwiatki no i bananki :)
Och jak ja się cieszyłam.... tyle radości, co tego dnia dawno, naprawdę dawno nie miałam. Dziękuję więc wszystkim, którzy do tej radości się przyczynili :)

A w mojej Muffinkowej babeczce malinowej z truskawkami wykorzystałam:
- Galeria Papieru Herbatka dla Dwojga
- Papier Marianne Design Fancy Flowers
- Stempel Papermania babeczka - od nowości brak zastosowania :)
- Wykrojnik Memory box, Nellis Choice
- guziczki z zestawu Heyda
- półperełki Creative
- sznurek z recyklingu - z pączkarni na Górczewskiej w Warszawie (polecam - pączki palce lizać)
- w roli głównej lizak ze spożywczaka za rogiem :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Wcale mnie nie dziwi, że wygrałaś ;D Świetne prace. Obie... Ta pierwsza kojarzy mi się z folklorem, a druga jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkości, aż ślinka leci :) Pozdrawiam i jeśli jeszcze nie zapraszałam do siebie po małe co nieco to robię to teraz:
    http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/2013/05/odsona-trzecia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleńko gratuluje wygranej :) ja wiem jak na żywo wyglądają Twoje karteczki, żadne zdjęcie im nie dorówna więc nagroda była do przewidzenia:)
    Cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu gratuluję cudnych i smakowitych prac, wcale się nie dziwie, że wygrywasz, że odnoszisz sukcesy!! Kartki są przepiękne, pomysłowe...Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zasłużonej wygranej!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! Mnie osobiście oba lizaczki zachwyciły, pierwszy kolorkami, a drugi formą :) pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam - lizaczek!
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń