poniedziałek, 3 czerwca 2013

Różowo dla Emilki

Polubiłam róż. Zwłaszcza w kartkach. Szukam pięknych papierów... głownie różowych. Normalnie za różem nie przepadam, ale w kartkowaniu sprawdza się jak nic. Przynajmniej u mnie.
I w taki to sposób na najnowszą kartkę z okazji chrztu nie mogło być inaczej - padło na róż :)

Użyłam:
* papier Tulip
* papier w kwiatki z kolekcji bliżej nieokreślonej
* wykrojnik Nelli`s Choice, Marianna Design
* dziurkacz listek
* kwiat wiśni
* kropki akrylowe
* grafika Janet

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie śliczna karteczka..dlatego, że róż, dlatego, że kwiaty..uwielbiam takie klimaty..wiosenna, kolorowa..dla dziewczynki.Piękna i jak najbardziej trafiona:)wg mnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika piękna :) Cudna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleńko cudowna karteczka, kocham różowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna ta Twoja karteczka, a wiesz, ze ja mam to samo, w realu nie uzywam w ogole rozowego, ale za to w pracach ( haftowanych, kartkach itp.) wrecz przepadam za nim :)

    OdpowiedzUsuń