sobota, 7 września 2013

Part 9 - czyli nie wszystko pokazane

Zapowiadałam, że już koniec karteczek na dzisiejszy kiermasz dla Beaty. Ale nie wspomniałam, że nie tylko ja próbowałam coś stworzyć na tą wielką akcję. Do działań przyłączyła się również moja mama. I to jej prace dzisiaj pokażę.

A wszystkich, którzy mają czas i ochotę zapraszam na ten właśnie festyn w Krakowie. Niestety - ja mam trochę za daleko...

Zdjęć dużo, więc uzbroić się proszę w cierpliwość ;)


















A tu  jeszcze małe podsumowanie moich prac:

7 komentarzy:

  1. Ale piękne rzeczy :) ta technika to Pergamano? Piękne rzeczy mama tworzy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Ta z kotkiem skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki :) Gratuluję Mamie zdolności i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MAMY KARTKI - PRZECUDNEJ URODY , CO JEDNA TO ŁADNIEJSZA :)

    OdpowiedzUsuń