niedziela, 22 grudnia 2013

Do Świąt zdążę

...pokazać już wszystko, co na nie przygotowałam. Oczywiście z niektórymi pracami jestem daleko w lesie, ale cały majdanek robótkowo- karteczkowy czas najwyższy będzie posprzątać - niestety nie posiadam swojej małej pracowni, więc wszystko ma charakter tymczasowy i choć na co dzień nie zawsze sprzątam te wszystkie niezbędne akcesoria, to od święta chyba nie bardzo elegancko jest zostawić taki artystyczny nieład wszędzie. Porządki gruntowne już kilka dni temu zrobione, a jutro będzie "oczyszczanie terenu" z pozostałości ;)

A dla Was dzisiaj na ten niedzielny czas mam do pokazania prawdopodobnie (jeśli faktycznie nie znajdę już więcej fotek) ostatnią kartkę świąteczną. Może się okazać, że z tematyki Bożonarodzeniowej lada chwila pokażę coś jeszcze, to będzie debiut ;)

Na razie jednak karteczka - zdecydowanie w klimacie, który bardzo polubiłam na te święta ;)



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te Twoje rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko ja swoja pracownie sprzątałam wczoraj od 13 do 21 i tylko trochę jest czyściej:):) ale zamykam drzwi na klucz i wrócę do niej po świętach:) teraz czekając na święta siadam do krosna:)

    Karteczka Twoja bardzo ale to bardzo mi się podoba jednak ja jestem za leniwa i nie potrafiłabym tak ładnie i równiutko wyciąć patrze na łyżwę od Ciebie i jestem pod wrażeniem równiutkiego wycinania:)
    Ty jesteś taka bardzo staranna i dokładna:)
    i dlatego masz te swoje dzieła takie pełne uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też sprzatam i ciągle jest co s co muszę wyciągać..Ale już porządek musi być, dlatego ....czas najwyższy odpoczac, czego z całego serca Ci życzę. Życzenia świąteczne pojawia się wkrótce na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A rękawica super, pomyślę o takiej za rok. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne rękawiczki:) Kochana coś mi mówi, że do Twoich drzwi przed świętami zapuka jeszcze Gwiazdorek:) Wypatruj:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji świąt życzę Ci....

    Prawdziwie rodzinnych, ciepłych-ciepłem domowego ogniska Świąt Bożego Narodzenia i samych pięknych chwil, oraz szczęścia i pomyślności w Nowym 2014 Roku!!

    OdpowiedzUsuń