sobota, 7 grudnia 2013

Na zmarznięte ręce

Zimno się zrobiło. Brrr... dla wszystkich zmarzluszków z notorycznie zimnymi rączkami przygotowałam coś specjalnego. Był czas na łyżwy, a teraz pora na rękawiczkę. Pierwszą, w wymiance Mikołajowej dostała Sylwia, więc mogę się nią spokojnie pochwalić. Szablon zapożyczyłam  z tej strony. Do jej wykonania wykorzystałam soczystą czerwień z Herbatki dla Dwojga i równie piękną zieleń. Uwielbiam te papiery.


Pracuję ostatnio nad zdjęciami. Przeczytałam już masę porad i sugestii na forach, blogach. Jak widać - bez większych, pozytywnych efektów. Pewnie w znacznej mierze to także kwestia aparatu - mam kompaktowy, kieszonkowy, cyfrowy Sony. Do zadań specjalnych nie nadaje się zbytnio, gdyż mało ustawień można wprowadzić samemu, większość to gotowe programy. Trochę się tłumaczę, wiem, wiem. Moi znajomi z "rzeczywistości" twierdzą jednak, że moje kartki dużo lepiej się prezentują w realu niż na tych zdjęciach. Trudno mi się z nimi nie zgodzić. Pozostaje mi mieć nadzieję, że może kiedyś dorobię się fajnego sprzętu i na dokładkę poznam tajniki fotografii.

13 komentarzy:

  1. Fantastyczna rękawica! A zdjęcia to chyba problem większości z nas :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, gratuluje pieknej rękawicy:)jest sliczna i od razu cieplej sie robi.:) a co do zdjec....nomysle, ze kazdy ma ten problem, ja np. Nie mam wypasionego aparatu, ale staram sie jakos robic , mikro, makro, troche pomaga w zalenosci co sie chce zrobic. Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczka jest rewelacyjna. Jeżeli chodzi o zdjęcia, to rzadko kiedy oddają rzeczywistość, chyba że aparat jest full wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka-rękawica bardzo ładna :) Ja mam lustrzanki i zdjęcia tez mi średnio wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka - fajnie Ci wychodzą te nietypowe formy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola jesteś WIELKA niesamowite rzeczy tworzysz :)
    cudna rękawica:)
    Ola ja trzy aparaty zmieniłam a zdjęcia robię do niczego:)
    fotografikiem to ja nie będę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest!!!!! Ja też spróbuję ją pokazać :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. To mnie Kobietki trochę pocieszyłyście z tymi zdjęciami. No ni jak nie umiem się do tego zabrać, a już naprawdę się staram i o tło zadbać i o światło (w miarę możliwości).... no trudno, najważniejsze że często rzeczywistość jest lepsza od zdjęcia ;) To tak w ramach skromności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rękawiczka, aż cieplej sie zrobiło :)
    Ja też jak na razie mam tylko kompaktówkę i męczę się ze zdjęciami, bo nie wszystko wychodzi tak jak by się chciało. Do profesjonalnej fotografii daleko mi jeszcze...
    Pozdarwiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta rękawiczka- radosna i ciepła. Ja też mam problemy ze zdjęciami przy tej pogodzie .

    OdpowiedzUsuń
  11. super karteczka:) co do zdjęć no cóż ja swoje robię na prędko i zawsze jestem niezadowolona, niestety duży wpływ ma nawet nie sam sprzęt ale i przygotowanie tła, światła ale spokojnie, do wiosny jeszcze 4 miesiące, będzie lepsze światło:))) a od grudnia zacznie przybywać dnia więc też powinno być lepiej:) ale nie ma co się przejmować:) jak to mówią praktyka czyni mistrza:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze rękawice! Uwielbiam ten klimat!

    OdpowiedzUsuń