piątek, 15 sierpnia 2014

Kwiatowo

Witajcie weekendowo :)

Za oknem świeci słoneczko, jest przyjemnie i letnio :) siadam tutaj do Was by nadrobić trochę blogowo-fb zaległości. Już dawno mnie u wielu z Was nie było. Czas. Oj czas. Dziś jednak staram się jak mogę zajrzeć choć na minutę, przejrzeć, co u Was słychać.

Zamilkłam także u siebie. A bo jakoś tak nie dość że czasu mało to i wena jakaś taka okrojona. Jak wiecie niedawno skończyłam urlop. Moja kolekcja naparstków powoli się rozrasta i tym razem powiększyła się o te dwa maleństwa:


Jak już wspomniałam wena chyba też na wakacjach. Więc zajęłam się czymś innym, co ostatnio bardzo mnie wciąga.


Tak... wciągnęłam się w kwiatki :) i choć zdjęcia jakoś tak przekłamały kolory to i tak Wam je pokaże ;)

Zapchajdziurki


 Zapchajdziurki rozmiar S


Zapchajdziurki rozmiar XS



Więc choć pomaluj mój świat na żółto...


Róże... to je lubię robić najbardziej


A tu celowo zdjęcie poglądowe - różne typy kwiatków z dziurkacza o jednym rozmiarze


Takie warianty stworzyłam również z jednego dziurkacza


Najbardziej lubię robić róże, a najczęściej używam kwiatów wiśni...


Sama się zdziwiłam że po przeliczeniu jest ich w sumie prawie 90! Kleiłam je tydzień czasu, idzie wolno, wolniutko... stwierdzam jednak, że dziurkacze to jeden z lepszych zakupów scrapowych, jakie poczyniłam. Muszę jeszcze dokupić tusze, by móc odpowiednio tuszować kwiaty. Próbuję tym co mam, ale jak same widzicie nie wiele tego ;)

Aaa i jeśli ktoś lubi śledzić sklepowe półki z przydasiami to bardzo proszę o info w przypadku znalezienia na nich wykrojnika Spellbinders Rose Creation i drugiego Impression Obsession Pine Branch Die --> oba są moim marzeniem, a już od kilku miesięcy nie mogę ich nigdzie zlokalizować :(

14 komentarzy:

  1. Piękne kwiatki i co najważniejsze zrobione przez ciebie, może kiedyś się skuszę na zrobienie wg twojego kursiku na różę sote

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za cierpliwość... prawie 90 kwiatków to dla mnie niewyobrażalne... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. można dostać oczopląsów:) cudne kwiatki:) jesteś mistrzynią:) co do wykrojników to też szukam ich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, koleżanko ma.....pomaluj mój świat na zółto ...Twoimi kwiatami:)) Są genialne, przepiękne i Twoje. Bardzo mi się podobają...jesteś profesjonalistką zwłaszcza w robieniu róż....wyglądają jak żywe...
    Pozdrawiam Cię kwiatowa Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, piękne i tylko wzdychać mi pozostało do Twojego talentu...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kwiatki :) Kiedy wróci wena będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka Olu!!! Podziwiam i talent i cierpliwość do klejenia kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty! W moim nie-scrapkowym świecie wyglądają jak dzieła sztuki :) Nie mam pojęcia, jak Ci się tak udają... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne kwiatuszki natworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kwiatuchy :) Róże mistrzowskie :) Szalejesz Oleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kwiatki !!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła produkcja, podziwiam - są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Istne kwiatowe szaleństwo - piękne!

    OdpowiedzUsuń