czwartek, 16 lutego 2017

Zielono mi

Po kolei :)

Starzeję się - nie da się ukryć :) Dzisiaj poczułam to bardziej niż wczoraj, a jutro odczuję to z pewnością jeszcze bardziej ;) Zaplanaowałam post bez zawartości! Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się coś takiego! Dopiero teraz zerkam, ciekawa co w trawie (w sensie dosłownym) piszczy, a tu zonk :)

Wszystkich wiernych czytelników za zaistniałą sytuację przepraszam - ehhh starość ;)

No dobrze - po drugie - dziękuję że jesteście, może na co dzień za żadko to piszę, ale to naprawdę baaardzo motywujące i budujące. Każde słowo czytam z uwagą, z wielkim namaszczeniem przyjmuję krytykę :)

I teraz rzecz trzecia - kartka! No bo przecież kartka miała być. Tym razem zostałam zaproszona do gościnnego projektowania dla Rapakivi.  Dziękuję serdecznie za to wyróżnienie :) Piękny moodboard mnie skojarzył się z wiosną, z zielenią (której przypominam nie lubię), z ptakami na gałęziach i delikatnymi kwiatami. To jest właśnie coś POZYTYWNEGO - po dłuuugiej zimie, zobaczyć wreszcie świeżą zieleń wiosny :))





Kartkę posyłam na wyzwania:

- Scrapek 4.03



- Sklepik Gosi 25.02

17 komentarzy:

  1. Kochana Moja, nie mów tak ! Olać wiek , olać to że czas przemija cieszmy się kazdym dniem, nawet kiedy los nam rzuca kłody pod nogi, nie chcę zebyś się czuła, że się starzejesz, choć wiem, że nas obie i wszystkich to nie ominie, ale najważniejsze to czuć się dobrze ze sobą :* Karteczka jest oszałamiajaco piękne! Zauroczyłam się w niej do potęgi N'tej. Do tego ten ptaszorek :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita karteczka!!! A ten post to pewnie tylko przemęczenie, pogoda itp., więc nie ma co się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zielone jest piękne,śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty na uroczej karteczce w iście wiosennej kolorystyce :-)Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card!!! Thank you for the inspiration.
    Hugs
    Samra
    Paper Talk with Samra

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka i ten ptaszek maluśki taki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stonowane kolory i urocze kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem kochana tak jest, że się chce coś zrobić, dodać, a tutaj zonk, i pusty post się pojawia. Dzisiejsza Twoja karteczka jest zapowiedzą wiosny. Przepiękna. Olu, napisałam małą wiadomość na fb:)Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, wiosenna kartka, pięknie ją ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza ptaszynka, szkoda że taka nieśmiała. Kartka bardzo ładna, wiosenna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i nie lubisz zielonego, ale kartka wyszła cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepikgosi.pl pozdrawiam kasiekt DT sklepik gosi

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest prześliczna, wiosenna i soczysta, czuć zapach kwiatów i słychać śpiew ptaków. Jak na Osobę, która nie lubi zieleni, wyczarowałaś tutaj cudowny klimat opierając kompozycję właśnie na tym kolorze - Super!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i elegancka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna kartka, dziękuję za udział w pozytywnym wyzwaniu na blogu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń